Postup vrátenia tovaru

Posted by akos 03.11.2016 0 Comment(s)

záruka spokojenosti na okuliare

V prípade, že okuliare nezodpovedajú Vašim predstavám, alebo Vám nesedia ako ste si predstavovali, môžete nám ich vrátiť v rámci 30 dní od ich doručenia.

Ak ste sa rozhodli obdržaný tovar vrátiť, ešte pred zaslaním okuliarov nás prosím kontaktujte e-mailom na: info@opti24.sk

Pre rýchlejšie spracovanie, napíšte číslo Vašej objednávky a pre skvalitnenie našich služieb Vás poprosíme aj o uvedenie dôvodu vrátenia tovaru.

Slnečné okuliare alebo NEdioptrické okuliare

Prosím, berte na vedomie, že všetky vrátené okuliare podliehajú kontrole. Vaša reklamácia alebo výmena nebude uznaná v prípade, ak nebudú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  • Tovar musí byť v bezchybnom, nepoužitom a nenosenom stave.
  • Tovar nesmie byť poškodený (šošovky a rám nesmú byť poškriabané alebo akokoľvek inak poškodené).
  • Tovar musí byť vrátený vo svojom originálnom obale spolu s púzdrom a všetkými doplnkami (handrička, príručka, doklad originality) ktoré Vám boli spolu s produktom doručené.
  • Tovar musí obsahovať všetky pôvodné visačky a nepoškodené pečate originality.
  • Tovar musí byť dôkladne a bezpečne zabalený, najlepšie v rovnakom balení, v akom bol doručený. Za prípadné poškodenia tovaru pri zasielaní späť nenesie Opti24 žiadnu zodpovednosť.

Dioptrické okuliare alebo Dioptrické slnečné okuliare

Keďže možnosť odstúpenia do 14 dní "bez dôvodu" sa nevzťahuje na: tovar, ktorý bol vyhotovený, upravený na základe individuálnych požiadaviek spotrebiteľa - čím sú aj dioptrické okuliare – možnosť vrátenia sa na Vás vzťahuje len ak ste splnili požiadavku ( preposlanie receptu) v rámci našej 30 dňovej extra záruky.

V tom prípade nás rovnakým spôsobom informujte na horeuvedenej mailovej adrese.